![]()
|
||
![]() |
Salgskurs 22: Kostnad eller profitt Første gang publisert 13.09.2002 i SALESMASTERS.BIZ Oslo (13.09.2002) - Vi må velge om vi er en leverandørselger og derved en kostnad eller en løsningsorientert selger og derfor en investering.. Leverandører
snakker om pris og ytelse, men ledelsen (hos kunden) er opptatt av verdi
og overskudd. |
|
Les andre artikler i serien om
Strategisk Løsningsorientert Salg!
HandsOns filosofi er at salg er et fag og et håndverk som kan læres. HandsOn har systematisert salg i en prosess som er forankret i strategi om at salg handler om å skape løsningsvisjoner hos kunden. Dette innebærer at - det være seg - ferske læregutter eller den store hopen av handelsmenn eller -kvinner med mange års fartstid, men ujevne salgsresultater, kan lære seg å følge en konkret og målrettet prosess i sitt salgsarbeid. Man trener opp en vanlig selger til å emulere de metoder som den talentbaserte og ekstraordinære handelsmesteren gjør helt intuitivt. HandsOn søker å skape bevissthet rundt selve salgsprosessene og salgsstrategien, fordi den selger som konsistent og over tid ønsker å oppnå salgsresultater utenom det vanlige, må hele tiden utvikle og forbedre seg. |
![]() |