HandsOn

 

Bli med på smertejakt!

  • Sett av 4. februar på Felix Konferansesenteri Oslo. Temaet er SMERTE og mentale sperrer. Vi har fått med oss Hanne Kristine Moe som er utdannet ved psykologprogrammet ved universitetet i Lund som skal hjelpe oss med å avdekke og overkomme de tingene som hindrer oss i å nå våre salgsmål.
 
  • Mangler du motivasjon, mål, og strategi.
  • Har du for lavt aktivitetsnivå? 
  • Gjemmer du deg bort i planlegging? 
  • Har du scenefrykt? 
  • Er du flau over å være selger? 
  • Er du redd for å virke pushy? 
  • Tør du ikke spørre kunder om leads? 
  • Føler du deg underlegen og kvier deg for å kontakte beslutningstagere?
  • Skylder du på andre for at du ikke når målene dine?
  • Tror du at oppnådde resultater er det samme som manglende resultater og en kjempegod forklaring?
  • Føler du deg truffet og vil gjøre noe med dette, meld deg på nå!

   Meld deg på workshop 4. februar 2004 her: 

Navn:
  Firma:
  Fakturadresse:*
  Postnr:*
  Poststed:*
  Tlf:
  Fax:
  Epost:

 

Bindende påmelding til workshop onsdag 4. februar 2004.
* Påmelding også på tlf 98 21 66 75, mail: jens@handson.no

* Faktura med umiddelbart forfall for workshopen blir sendt til adressen du oppgir.
* NOK 3.990,- eks. mva/deltaker.
* Sted: Felix Konferansesenter, Aker Brygge Oslo
* Dato/tidspunkt: 4. februar 2004, kl 08:00 - 16:00.

* Registrering fra kl 08:00, workshopen starter kl 08:30

* Salgscoacher er Jens Kanden, med over 15 års internasjonal salgserfaring, og Hanne Kristine Moe som er utdannet ved psykologprogrammet på universitetet i Lund.

Et lite utvalg av hva vi har skrevet om salg:

 

 Om HandsOns Strategisk Løsningsorientert Salg
Salg er livsnerven i de fleste bedrifter. Likevel er salg som fag myteomspunnet, undervurdert og ignorert. Mange bedrifter har en salgsstrategi som består i å sende selgerne ut i krigen for å hente inn ordrene. HandsOn har systematisert salg i en prosess vi kaller Strategisk Løsningsorientert Salg som bygger på at salg handler om å skape løsningsvisjoner hos kunden. Vi har hellig tro på nytten av å motivere, disiplinere, lære opp, trene og videreutvikle selgere.

HandsOn søker å skape bevissthet rundt selve salgsprosessene og salgsstrategien, fordi den selger som konsistent og over tid ønsker å oppnå salgsresultater utenom det vanlige, må hele tiden utvikle og forbedre seg.